Kampanie AdWords

prowadzenie kampanii adwords

Prowadzenie kampanii AdWords

Linki sponsorowane w systemie Google AdWords myślę, że są wszystkim dobrze znane. Dzięki reklamom w wyszukiwarce (Google) i w sieci partnerskiej (One, Wp, Interia, OtoMoto itp) możemy uzyskać natychmiastowy zwrot z inwestycji, dzięki pozyskiwaniu nowych klientów. Przy pomocy tego systemu bezproblemowo możemy dokonywać zmian w ustawieniach w tym wstrzymywać, zmieniać treści reklam, dostosowywać pozycję reklamy i znacznie więcej.

Dlaczego warto wybrać ProVendo

nie trać czasu

Nie tracisz czasu

Możesz skupić pełne skupienie na prowadzeniu biznesu, a nie szkoleniu z AdWords.

opłacalność reklam

Opłacalność kampanii

W AdWords istnieje wiele czynników, które mają wpływ na cenę za kliknięcie. Skupiam uwagę na optymalizacji Twoich budżetów.

tworzenie planu reklam

Konkretny plan

Nim rozpoczniesz kampanię AdWords, należy ją odpowiednio zaplanować. Grupa odbiorców, strona docelowa i budżet.

indywidualna opieka

Indywidualna opieka

Otrzymujesz pełną opiekę przy prowadzeniu kampanii oraz codzienne monitorowanie jej efektów.

szerokie zasięg kampanii

Szeroki zasięg

Nie realizuję tylko reklam w wyszukiwarce, ale także w sieci reklamowej, YouTube i Gmail.

specjalista AdWords

Wysokie kompetencje

Od początku przygody z Google AdWords wydałem w sumie ponad 3 000 000 zł na wyświetlanie reklam klientów.

zalety google adwords

Jakie są zalety z kampanii AdWords?

Z pewnością znajdzie się wiele zalet systemu Google AdWords. Najlepszą zaletą jest ogromna możliwość kierowania reklam. Możemy wyświetlić się, gdy ktoś szuka Twojej usługi / produktu, wyświetlać reklamy na danym obszarze, czy o dowolnie wybranej porze dnia. Możliwości systemu jest znacznie więcej, także strategia powinna być dostosowana do branży. Jeśli chodzi o koszty, to płacisz w momencie, gdy ktoś kliknie reklamę / przejdzie na stronę, także możesz mieć 10000 wyświetleń i nic nie zapłacisz.

typy reklam internetowych

Z jakich reklam możesz skorzystać?

W systemie Google AdWords istnieje wiele typów reklam. Ustalenie, z którego chcemy korzystać, jest zależne m.in. od celu kampanii, budżetu, czy branży. Dla sklepu internetowego można zastosować kampanię produktową i remarketing dynamiczny, który są dość mocno dochodowy. Dla firm lokalnych można zastosować reklamę w wyszukiwarce, dla osób szukających usługi w tym momencie, lub reklamę graficzną w celu zbudowania świadomość marki.

Typy reklam w Google AdWords

sieć wyszukiwania

Sieć Wyszukiwania

Dzięki niej możesz wyświetlać reklamy nad wynikami organicznymi w chwili, gdy użytkownik wpisał dane słowo kluczowe.

sieć reklamowa

Sieć Reklamowa (GDN)

W GDN możesz wyświetlać reklamy graficzne oraz tekstowe nowym osobą, głównie budując świadomość marki.

remarketing

Remarketing

Ma na celu ponowne zachęcenie użytkownika do odwiedzenia strony i wykonania wyznaczonej interakcji.

reklama produktowa

Reklama produktowa

Ten typ jest przeznaczony głównie dla sklepów internetowych, zachęcając do zakupu poszukiwanego produktu.

reklama wideo

Reklama Wideo

Reklama wyświetlana w formie wideo, głównie do budowania świadomości i łatwego przekazu informacji.

natychmiastowe efekty reklam

Natychmiastowe efekty i zysk!

Po ustaleniu celu biznesowego i strategii możemy przystąpić do działania. Moim zadaniem przy prowadzeniu kampanii AdWords jest zaplanowanie kampanii, budowa i optymalizacja nie tylko kosztów, ale i zwiększanie liczby potencjalnych klientów. Moja rola nie ogranicza się tylko do zarządzania kampanii reklamowej. Dążę do tego, aby strona docelowa, spełniała oczekiwania użytkowników, była łatwa w obsłudze i skłaniała do wyznaczonego celu.